onsdag 7 mars 2007

Datten!

Tydligen har jag blivit "tagen" av min syster http://dreamcatched.blogspot.com/ ;-)


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggaresom blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör enlista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Mina svar:

1. Jag äter inte fisk och skaldjur. Och detta tycker folk är väldigt märkligt. Alltid när vi äter ute med jobbet så blir det minst en fiskrätt och jag måste förklara mig varje gång. Det är ingen som undrar om man säger att man är vegeterian. Finns det inget ord för när man inte vill äta fisk?

2. Jag kan inte simma!

3. Jag har piercat mig två gånger (en i tungan och en i naveln) och jag har 1 tatuering av en panter ovanför höger bröst.

4. När jag tar ett rent glas från skåpet så spolar jag vatten i det och sköljer tre gånger innan jag dricker.

5. Jag går helst inte på brunnslock

6. Jag lägger smör på pannkakorna istället för socker/sylt som andra tar. (har nästan aldrig smör på mackorna däremot)


Jag utmanar: Tja eftersom jag är rätt ny på det här med bloggar så känner jag inte så många som jag kan utmana. Så det blir bara en ;-)
http://mindidagar.blogspot.com/

Inga kommentarer: